کارگران شهرداری حین کار و انتقال زباله‌ها به داخل کامیون حمل زباله متوجه تکه‌های جسد یک انسان شدند که درون کیسه‌های مشکی بسته‌بندی و در سطل انداخته شده بود.

قتل - خونریزی - خون

به گزارش همشهری آنلاین، حدود ساعت ۱۳ بعدازظهر روز گذشته کارگران شهرداری مشهد در حالی که گاری زباله را درون کامیون تخلیه می‌کردند، ناگهان پای انسانی را دیدند که از داخل یکی از پلاستیک‌های مشکی زباله بیرون زده بود. یکی از کارگران وحشتزده و هراسان کیسه پلاستیک را گشود و با صحنه دلخراشی روبه‌رو شد. برخی دیگر از اعضای قطعه‌قطعه‌شده یک انسان درون پلاستیک‌های مشکی وجود داشت. بنابراین آنها بلافاصله به نیروهای انتظامی اطلاع دادند.

خودروهای پلیس آژیرکشان وارد شهرک مهرگان شدند و عوامل انتظامی با حفظ صحنه کشف جسد، ماجرا را برای قاضی ویژه قتل عمد تشریح کردند. طولی نکشیدکه قاضی محمود عارفی‌راد به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی در خیابان مهرالرضا (ع) ۳۰ حضور یافت و به تحقیق در این باره پرداخت.

با توجه به اینکه احتمال می‌رفت برخی از اعضای مثله‌شده جسد درون زباله‌های کامیون تخلیه شده باشد و به خاطر رعایت نکات ایمنی، کامیون حمل زباله به داخل کلانتری شهرک مهرگان انتقال یافت و مورد واکاوی دقیق قرار گرفت.

بقایای جسد که مربوط به مرد جوانی بود، در کنار یکدیگر گذاشته شدند و اینگونه بررسی‌های تخصصی برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد.

جسد مربوط به جوانی حدود ۲۰ ساله تا ۳۵ ساله بود که با شیئی تیز و برنده قطعه‌قطعه شده و داخل کیسه‌های پلاستیکی قرار گرفته بود.

تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک در حالی با دستورات محرمانه قاضی عارفی‌راد آغاز شد که گروهی از افسران کارآزموده دایره قتل عمد آگاهی به سرپرستی سروان آرمین منفرد (افسرپرونده) دامنه رصدهای اطلاعاتی را به فرضیه‌های گوناگونی گره زده‌اند.

در همین حال، سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) از شهروندان خواست چنانچه اطلاعاتی در این باره دارند با شماره تلفن‌های۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۹۰،۲۱۸۲۵۲۶۷ یا تلفن ۰۹۰۵۷۱۳۲۰۶۲ تماس بگیرند.

کد خبر 866538
منبع: خراسان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • نورعلی جاونژاد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    28 2
    افرادی که دست به این کارهای بسیار وحشت ناک می زنند . به لحاظ روحی و روانی مشکلات بسیار بزرگی دارند . و وجود آنها در جامعه بسیار خطرناک است
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    9 1
    عامل این جنایت در ملا عام اعدام کنید کثافت های یزیدی
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    11 1
    واقعا کسی که آدم رو خرد میکنه با یه داعشی چه فرقی داره؟هیچ راه دیگه ای برای انتقام نیست؟قانون وجود نداره؟
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 1
    خدا هزاران هزار بار لعنت کند پدر بابک خرمدین کارگردان را
  • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    12 4
    ناامنی زیاد شده مسئولین خوابند
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      15 9
      نا امنی!!!!!!!! می خوای بالای سر هرفرد یه پلیس بذارند اونوقت همین شماها یه چیزای دیگه نمیگید
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    5 1
    مجازات ها بازدارنده نیست تا وقتی یه عده از رو سادگی دنبال آزاد کردن قاتلان و اعدامی ها هستند باید هم شاهد چنین جنایاتی باشیم
  • رامین IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    13 3
    این طور کارها فقط از افغانی ها بر می آید اگر دولت جلوی آنها را بگیره نود درصد جنایات ایران و مشهد تمام می شود.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      4 3
      پس اون پدر کارگردانه که اول این کار را کرده بود هم افغانی بود عجب
    • حرف حق IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      1 1
      داداش همه جا آدم خلاف کار داره تو همین ایران زن داشتیم قاتل زنجیره ای بوده